Tilausehdot
Tilausehtojen osapuolina toimivat kauppias (Koirametsä Reviiri Oy) sekä asiakas.
Kauppiaan yhteystiedot
Koirametsä Reviiri Oy
3290401-2
info@koirametsareviiri.fi
050 520 2719
Asiakas
Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja sekä Koirametsä Reviirin sääntöjä ostaessaan palveluja Koirametsä Reviirin verkkopalvelusta.
Tilaamiseen liittyvät yleiset ehdot
Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme kaikki oikeudet hintojen muutoksiin. Hinnat ovat dynaamisia ja saattavat vaihdella sesongista tai kellonajasta riippuen. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille.Asiakas vastaa omien tietojensa antamisesta ja niiden paikkansapitävyytdestä.Asiakkaan tulee tutustua tilausehtoihin aina varauksen yhteydessä, sillä pidätämme kaikki oikeudet muuttaa tilausehtoja. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.
Varaamiseen liittyvät ehdot
Asiakkaan vastuulla on tutustua Koirametsä Reviirin sääntöihin ja ohjeisiin etukäteen sekä varaukseen liittyviin ehtoihin. Pidätämme kaikki oikeudet muuttaa sääntöjä, ohjeita sekä varausehtoja. Asiakkaan tekemä varaus on sitova silloin, kun varausjärjestelmä on lähettänyt tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan kertomaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakas sitoutuu noudattamaan myös maksutavan mukaisia ehtoja, jotka ovat voimassa valitsemallaan maksutavalla. Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä kauppiaaseen, mikälli varaus on epäonnistunut, jotta se saadaan korjattua. Kauppias ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta. Kauppias ei anna takuuta siitä, että varattu aika on tässä tilanteessa yhä vapaa uudelleen varauksen ajankohtana. Mikäli kyseinen aika on jo uudelleen varattu, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista ajankohtaa.
Peruutukset ja muutokset ja niihin liittyvät ehdot
Varaukset ovat sitovia. Varauksen saa kuitenkin perua viimeistään 12 tuntia ennen varauksen alkua. Peruutus tapahtuu verkkopalvelun kautta. Rahat eivät palaudu automaattisesti asiakkaan tilille, vaan ne siirretään manuaalisesti 14 päivän sisällä peruutuksesta. Mikä eläin sairastuu äkillisesti tarttuvaan tautiin, saa ajan siirtää puhelimitse alle 12 tunnin varoituksella. Peruutuspäivä lasketaan päiväksi, jolloin kauppias on saanut tiedon peruutuksesta.
Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) kauppias voi itse perua vuoron. Peruuttamisesta ilmoitetaan samantien asiakkaalle. Asiakas saa tällöin rahat takaisin (14 päivän sisään) tai mahdollisuuden siirtää vuoroa. Force majeure -esteen takia peruuntuneesta vuorosta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata.
10-kerran kortti on voimassa vuoden. Kaikki 10 vuoroa tulee siis käyttää vuoden sisään ostopäivästä. Kortilla ei ole palautus- tai peruutusoikeutta. Kortti on henkilökohtainen.
Varausjärjestelmä ja portti
Varattuaa vuoron onnistuneesti, varausjärjestelmä lähettää asiakkaalle sähköpostin tunnin sisällä vuoron alkamisesta. Tervetuloviestissä asiakkaalle toimitetaan ohjeet Koirametsä Reviirin sisäänkäynnistä ja alueelle pääsemisestä. Mikäli asiakas kadottaa portilla olevat lukitusjärjestelmät (lukot tai avaimet), kauppiaalla on oikeus periä lukkojen vaihtamisesta aiheutuneet ja niihin liittyvät kustannukset. Tämä kustannus on vähintään 100 euroa.
Koirametsä Reviirin alueen käyttö
Koirametsä Reviirin alue on määritelty verkkosivuilla ja verkkokaupassa. Asiakkaalla on hänen varaamallaan ajankohtana käyttöoikeus alueeseen ja sen varustukseen sekä mahdollisiin erikseen määriteltyihin palveluihin. Alueen varustustaso voi vaidella ajankohdasta ja sesongista riippuen. Jos asiakas huomaa Koirametsä Reviirin puutteita, rikkoutumisia tai huomautettavaa on hänen samantien ilmoitettava siitä sähköpostitse tai puhelimitse.
Asiakkaan tulee siistiä omat roskansa alueen roskiksiin. Asiakkaan tulee myös korjata koiransa jätökset pois alueelta ja sen parkkipaikalta.
Tulenteko on sallittua vain karttaan merkityllä nuotiopaikalla. Tulenteko on sallittua 1,5 tunnin tai pidemmissä varauksissa. Metsäpalovaroituksen aikaan tulenteko on kielletty. Asiakas on vastuussa, ettei tuli leviä. Luvattomasta tulenteosta laskutetaan 200 euroa.
Koirametsä Reviirin alue on asiakkaan käytössä varatun ajan mukaisesti. Varaaja on täydessä vastuussa omasta eläimestään sekä itsestään Koirametsä Reviirin alueella sekä parkkipaikalla ja siihen johtavalla tiellä.
Asiakas on velvollinen korvaamaan Kauppiaalle vahingon, jonka hän on aiheuttanut kohteelle. Varaaja on vastuussa myös muista kohteessa vierailevista henkilöistä ja heidän tuomistaan eläimistä sekä heidän aiheuttamastaan vahingosta varauksen aikana.
Luonnonmetsässä on aina pinnanmuodoiltaan vaihtelevaa maastoa, korkeuseroja, liukkautta, kiviä, koloja, juurakoita ja muita epätasaisuuksia. Kauppias ei korvaa yllämainituista tai luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista säänvaihteluista asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja.
Asiakas on vastuussa siitä, että hän sekä hänen mukanaan tuomat ihmiset ja eläimet poistuvat Koirametsä Reviirin tiloista ennen tai minuutilleen vuoron päättyessä. Mikäli asiakas ei poistu tiloista vuoronsa päättyessä, kauppiaalla on oikeus lähettää hänelle 200 euron lasku.
Valitukset
Mahdolliset valitukset on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti aiheen ilmaannuttua. Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee valitus lähettää kuukauden kuluessa varaus-ajan päättymisestä kirjallisesti. Kauppias pyrkii käsittelemään valituksen mahdollisimman nopeasti kuitenkin enintään kuukauden kuluessa.Jos asiakas ja kauppias eivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi.
Toimitusehdot
Sopimuksen syntyminen ja siihen liittyvät ehdot
Sitova sopimus kaupasta tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu (tilausvahvistus/maksuvahvistus). Tilausvahvistus/Maksuvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.
Kaupan peruutus ja palauttaminen
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja eikä muita yksilöllisiä tuotteita, majoituspalveluja, ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta